Bloggintresserade

tisdag 19 mars 2013

Kort med tag

70 års kort till herre som gillar golf.
Jag använde min Spellbinder dies- Romantic Rectangles

Kortet ihop


Tagens framsida


och baksida


Papper och bild från Graphic45, dies från
Cherry Lynn, Tim Holtz och Magnolia.
Rosor, tulpaner, bär och blad.
De spretiga stråna är dekorations ull som
man har till blomstergrupper.
Jag gillar ju band så här fick det bli
många olika plus knapp.
Den snygge golfaren är stämpel jag
lånat från scrappkompis.
 
Allt för i dag men jag kommer tillbaka
på fredag med lite mer kort och
förstås forts. på min kalender.
 
Må så gôtt!
Kramar! / Ann-Charlotte

7 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

KJempefint!!! Kort med tag...flott layout!! Så fin Spellbinder dies:-)
Kjekt å låne stempler av en scrappekompis:-)..tøft stempel!

Ha en fin dag! Her har vi full vinter igjen med snø og -5C.
KLem Laila.

Heidi sa...

Så lekkert!
Nydelig pyntet med flotte detaljer:)
Stilig stempel.
Klem, Heidi:)

Mari sa...

Fint och fina färger.
Ha en bra dag!
Mari

Susy sa...

Vilket härligt kort/tag, så snygg!

KRAM SUSY

Ulla sa...

Så trevligt kort till en man och passande när han spelar golf.
Kram Ulla

Louise sa...

Mycket mycket snyggt. Härligt att få titta in här igen.
Vet inte varför musten att gå blogga runda gått ur mig. Men jag hoppas den kommer tillbaka. Men jag har inte pysslat på länge heller så jag känner att jag behöver verkligen går runt och titta för att hitta tillbaka till lusten igen.
Många Många Kramar Louise

Jasmine sa...

Mycket fint gjort! :)
Kram